Sunday, October 31, 2010

- baldi hell -


"soalan cam gampang."

" sia - sia je aku study sampai pkul 5 pagi"

" aku salah amek exam ke ni?"

" tak jadi aku grad sem ni..."

" ni silibus baru ke?"

" dari dpt C bek aku repeat."

" bek aku men gitar dari study.. faking hell"





INI antara rungutan yang di lahirkan oleh student-student yang baru pas amek paper exam.. tak kisah la dari subjek ilmu
hisab sampai la ke ilmu alam..

mesti ade yang mencarut bagai nak rak bile takley jawab exam..

kuar dewan exam muke melepet je sekor sekor.. hahaah.. kalo da geng dekan pon muke leyh tahan melepet.. abes geng DUKUN cm

wa ni camne plak muke? memang melepet teruk la..

tapi takpe.. student DUKUN cm wa kena steady beb.. mane bley cuak2.. wa da usaha.. skg wa nak doa n tawakkal..

kalo tak lepas wa redha je la.. tapi jgn marah la ngn saye ye wahai lecturer kesayangan..

papepon wa haraap sume dak2 yg amek exam tak kisah la paper ape pon semoga berjaya hendaknye...

kalo berjaya jgn lupe wa kat sini..






p/s: wa pon merungut jugak!! bodo punye soklan!!!

2 comments: